Szanowni Państwo!
W trosce o Państwa wygodę oraz mając na celu usprawnienie procesu przyjmowania zwrotów i rozpatrywania reklamacji od dnia 01.11.2020 r. AUTO-PARTNER HOLDING Sp. z o.o. Sp. komandytowa wprowadza nowe procedury zgłaszania zwrotów i reklamacji towaru.
Zgodnie z nową procedurą reklamacje i zwroty będzie można zgłaszać wyłącznie za pomocą programów zamówieniowych AUTO-PARTNER.
Zwracany lub reklamowany towar należy spakować, a przesyłkę zamknąć i okleić protokołem wygenerowanym w programie zamówieniowym, na którym widoczny będzie numer reklamacji lub zwrotu oraz opis: REKLAMACJA / ZWROT AP GDAŃSK lub REKLAMACJA / ZWROT AP HOLDING.
UWAGA: Każda paczka ze zwracanym towarem musi być zamknięta. Paczki otwarte, zgłoszone poprzez stary protokół zwrotu lub bez widocznego protokołu i opisu nie będą przez kierowców AUTO-PARTNER odbierane.
Bez zmian tzn., za pomocą dotychczasowego protokołu pozostaje zgłaszanie kaucji za produkty regenerowane. Paczka ze zwrotem kaucji powinna być opisana: KAUCJA AP GDAŃSK / KAUCJA AP HOLDING.
Inastrukcje zgłaszania zwrotów i reklamacji towarów za pomocą FALCON i WEBTERMINAL znajdują się tutaj.
Pytania dotyczące nowych procedur proszę zgłaszać do Działu reklamacji i zwrotów lub Przedstawicieli handlowych AUTO-PARTNER.
Do pobrania:
Instrukcja zwrotu towaru - FALCON, WEBTERMINAL
Instrukcja zgłoszenia reklamacji - FALCON, WEBTERMINAL