• pl
  • en
  • de

Zmiana sposobu realizacji zwrotów i reklamacji towaru

Szanowni Państwo!

W trosce o Państwa wygodę oraz mając na celu usprawnienie procesu przyjmowania zwrotów i rozpatrywania reklamacji od dnia 01.11.2020 r. AUTO-PARTNER HOLDING Sp. z o.o. Sp. komandytowa wprowadza nowe procedury zgłaszania zwrotów i reklamacji towaru.

Zgodnie z nową procedurą reklamacje i zwroty będzie można zgłaszać wyłącznie za pomocą programów zamówieniowych AUTO-PARTNER.

Zwracany lub reklamowany towar należy spakować, a przesyłkę zamknąć i okleić protokołem wygenerowanym w programie zamówieniowym, na którym widoczny będzie numer reklamacji lub zwrotu oraz opis: REKLAMACJA / ZWROT AP GDAŃSK lub REKLAMACJA / ZWROT AP HOLDING.  

UWAGA: Każda paczka ze zwracanym towarem musi być zamknięta. Paczki otwarte, zgłoszone poprzez stary protokół zwrotu lub bez widocznego protokołu i opisu nie będą przez kierowców AUTO-PARTNER odbierane.

Bez zmian tzn., za pomocą dotychczasowego protokołu pozostaje zgłaszanie kaucji za produkty regenerowane. Paczka ze zwrotem kaucji powinna być opisana: KAUCJA AP GDAŃSK / KAUCJA AP HOLDING.

Inastrukcje zgłaszania zwrotów i reklamacji towarów za pomocą FALCON i WEBTERMINAL znajdują się tutaj.

Pytania dotyczące nowych procedur proszę zgłaszać do Działu reklamacji i zwrotów lub Przedstawicieli handlowych AUTO-PARTNER.

Do pobrania:

Instrukcja zwrotu towaru - FALCONWEBTERMINAL

Instrukcja zgłoszenia reklamacji - FALCONWEBTERMINAL