WARUNKI GWARANCJI
WARUNKI GWARANCJI
- Gwarancja zostaje udzielona na okres 24 miesięcy od daty zakupu towaru.
- Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzenia towaru powstałe wskutek ujawnienia się ukrytych wad materiałowych lub nieprawidłowości spowodowanych wadliwą technologią wykonania.
- Termin na powiadomienie klienta o przebiegu reklamacji to 30 dni.
- Klient zobowiązany jest do dostarczenia produktu reklamowanego bezzwłocznie tj. w terminie nie przekraczającym 14 dni od momentu stwierdzenia wystąpienia wady. Dostarczenie produktu odbywa się na koszt własny klienta.
- Dostarczony do reklamacji produkt ma być kompletny, wraz z osprzętem z jakim został zakupiony oraz z naniesionymi oznaczeniami, numerami seryjnymi na produkcie (w przypadku, gdy zostały one umieszczone fabrycznie).
- Gwarancja udzielana jest tylko i wyłącznie wtedy, gdy części montowane są przez osoby do tego uprawnione, posiadające odpowiednie kwalifikacje oraz prowadzące działalność gospodarczą.
- Montaż części niezgodnie z ich przeznaczeniem/specyfikacją (np. do niewłaściwego pojazdu) powoduje utratę gwarancji.
- Warunkiem złożenia reklamacji z tytułu gwarancji jest okazanie oryginalnego dowodu zakupu oraz prawidłowo wypełnione zgłoszenie gwarancyjne (reklamacyjne).
- Po upływie roku użytkowania do kupującego/klienta należy udowodnienie winy produktu: udowodnienie, że wada jest jakościowa lub fabryczna. Wszelkie koszty diagnozy, opinii rzeczoznawcy ponosi Klient osobiście i nie podlegają one zwrotowi przez gwaranta.
- Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe koszty poniesione przez klienta.
- Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji i powodują jej utratę.
- Na pisemne odwołanie przysługuje klientowi termin 14 dni od momentu otrzymania negatywnej decyzji reklamacyjnej.
- Gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zmniejsza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
- W przypadku reklamacji amortyzatorów z niewidocznymi oznakami niesprawności należy dołączyć wydruk ze stacji diagnostycznej.
- W przypadku reklamacji części zdiagnozowanych przy pomocy komputera lub innego urządzenia – niezbędny jest wydruk z tego urządzenia diagnozującego potwierdzający nieprawidłowe działanie części.
- Gwarancją nie są objęte, a w szczególnych wypadkach powodują utratę gwarancji:
- części wyeksploatowane wskutek naturalnego zużycia m.in.: filtry, pióra wycieraczek, żarówki itp.,
- materiały eksploatacyjne, oleje oraz płyny, a w szczególności płyn chłodzący, płyn układu wspomagania, płyn hamulcowy, płyn do spryskiwacza szyb itd.,
- przedostanie się do produktów reklamowanych ciał lub substancji obcych, innych niż płyny, dla których system był przeznaczony,
- uszkodzenia powstałe wskutek niewłaściwego przechowywania lub użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
- uszkodzenia produktów powstałe w wyniku działania sił wyższych lub zdarzeń losowych (pożary, powodzie, kradzieże, wyładowania atmosferyczne, zwarcia instalacji elektrycznej pojazdu, kolizje i wypadki drogowe),
- zarysowania produktów i uszkodzenia mechaniczne oraz inne usterki tym spowodowane (zwykle wskutek nieprawidłowego montażu),
- usterki wywołane zaniechaniem lub brakiem właściwym obsługi, ustalone na podstawie wymogów producenta części,
- nie są uwzględniane dodatkowe koszty związane z usterką produktu takie jak: zakwaterowanie, najem pojazdu zastępczego, koszty podróży, utrata zarobków i innych strat materialnych i niematerialnych,
- części, w których stwierdzono przeróbki, samodzielne naprawy, zmiany konstrukcyjne oraz montowane przez osoby do tego nie uprawnione.
- W przypadku złożenia niepełnej reklamacji lub złożenie niekompletnego zgłoszenia. Na uzupełnienie danych lub dostarczenie niezbędnych dokumentów przysługuje termin 14 dni.
Pobierz warunki gwarancji